Senior PR Specialist – interní komunikace, eventy a CSR pro Expobank

Datum vydání: 29. 4. 2022

Expobank CZ je menší českou bankou s 31letou historií na zdejším trhu a sídlí v Praze. Zaměstnává na dvě stovky pracovníků. Své služby poskytuje individuálním, privátním a korporátním klientům. Vyznává principy zodpovědného podnikání a v oblasti služeb klade důraz na maximální spokojenost klientů.

V týmu Strategické komunikace budete především aktivně budovat a šířit dobré jméno Expobank CZ mezi zaměstnanci v rámci interní komunikace a dále organizovat firemní eventy či koordinovat CSR aktivity.

Co u nás budete dělat:

  • ve spolupráci s vedoucím útvaru Strategické komunikace zastřešovat interní komunikaci ve smyslu jejího plánování, provedení, vyhodnocování a dalšího rozvoje, ať už jde o intranet, eventy, informační kampaně apod.
  • na denní bázi psát poutavé texty, jako jsou například interní oznámení či krátké rozhovory s kolegy, a provádět jazykové korektury
  • organizovat velké i malé eventy pro zaměstnance, klienty či novináře, jako jsou vánoční večírek, sportovní odpoledne, tisková konference nebo dobrovolnický den
  • samostatně vést agendu CSR aktivit banky a tuto oblast aktivně rozvíjet především ve spolupráci s podporovanými partnery (např. Symfonický orchestr Českého rozhlasu), organizacemi (např. Byznys pro společnost či Asociace CSR) a akcemi (např. Give & Gain či pomoc ukrajinským uprchlíkům)
  • na denní bázi spolupracovat s kolegy a útvary napříč celou bankou. Především jde o útvary HR, retailové bankovnictví a IT.
  • průběžně administrovat rozpočet útvaru Strategické komunikace včetně správy objednávek, faktur, smluv apod.
  • připravovat reporty, prezentace, rešerše a podobné materiály
  • reprezentovat banku na různých kulturních, CSR a dalších akcích

Co budeme potřebovat od Vás:

• VŠ vzdělání libovolného směru
• výborná znalost českého jazyka (na úrovni rodilého mluvčího) a komunikativní znalost angličtiny (část kolegů tvoří cizinci)
• nejméně tři roky prokazatelných zkušeností v oblasti PR na straně klienta či agentury, přičemž pracovní zkušenosti ze světa financí (banka, pojišťovna, broker atd.) jsou výhodou, nikoliv podmínkou
• prokazatelné zkušenosti s psaním textů, jakou jsou články, rozhovory či oficiální oznámení
• reprezentativní vystupování a nadprůměrná schopnost navazovat a rozvíjet pozitivní vztahy vně i uvnitř organizace
• agilní způsob práce, tah na branku, samostatnost, nápaditost, orientace na výsledek a schopnost rychle se učit
• pečlivost a smysl pro detail

Co Vám za to nabídneme:

• seniorní pracovní pozici s komplexní zodpovědností, samostatností, velmi pestrou náplní práce a jasně měřitelnými výsledky
• nadstandardní finanční ohodnocení a řadu atraktivních zaměstnaneckých výhod
• možnost dalšího vzdělávání a odborného rozvoje (kurzy Seduo.cz, účast na odborných seminářích a konferencích atd.)
• příjemné pracovní prostředí nové administrativní budovy přímo u metra Pankrác
• po zkušební době možnost pracovat až 10 dnů v měsíci z domova
• důkladné zaškolení
• work-life balance
• služební iPhone s datovým tarifem a notebook Dell
• tým přátelských a ochotných kolegů

Informace o pozici:

  • Typ úvazku: Práce na plný úvazek
  • Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
  • Mzda: 50 000 - 70 000 Kč / měsíc
  • Benefity: Dovolená 5 týdnů, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Sleva na firemní výrobky/služby, Stravenky/příspěvek na stravování, Zdravotní volno/sickdays
  • Požadované jazyky: Čeština (výborná), Angličtina (pokročilá)
  • Místo pracoviště: Praha