Specialista interní komunikace

Datum vydání: 15. 6. 2023

Specialista interní komunikace je plně zodpovědný za oblast interní komunikace, sestavení a realizaci plánu komunikace na nadcházející období a za jeho naplnění pro obchodní zástupce a zaměstnance společnosti.

Co je náplní této pozice?
 

- Plánování a řízení interní komunikace.
- Vlastní exekuce interně komunikačních aktivit, řízení a rozvoj komunikačních kanálů naší společnosti.
- Řízení interních komunikačních kanálů a jejich výkonnosti.
- Podpora managementu společnosti – tvorba agendy a řízení interních meetingů se zaměstnanci.
- Organizace firemních akcí.
- Zodpovědnost za přípravu a realizaci CSR aktivit pro zaměstnance a obchodní zástupce.
- Spolupráce s kolegy na komunikačních aktivitách skupiny IPF, aktivní prezentace lokálních aktivit ve skupině.
- Spolupráce s kolegy z dalších oddělení a podpora efektivní komunikace důležitých témat.
 

Kdo může uspět? 

- Máš rád/a lidi a komunikaci s nimi.
- Motivují tě skvělé výsledky.
- ,,Nejde´´ není pro tebe odpověď.
- Baví tě se učit a objevovat nové věci.
- Jsi samostatný/á, proaktivní a kreativní.
- Jsi týmový hráč/ka.
- Zajímá tě vždy PROČ se věci dějí.
- Umíš si poradit v časové tísni, dobře si plánuješ svůj čas.
- Máš praxi na obdobné pozici min. 3 roky.
- Ovládáš základní technické věci potřební pro interní komunikaci (editace intranetu, newsletteru, sociálních sítí, grafický editor).
- Jsi schopen/na komunikovat v angličtině psanou i mluvenou formou (C1).
 
Proč do toho jít?
 

- Získáš různorodou, zodpovědnou a flexibilní práci.
- Dostaneš skvělou příležitost se naučit nové věci a zdokonalit v tom, co už umíš.
- Staneš se součástí neformální firemní kultury založené na vzájemném respektu a budování psychické pohody.
- 37,5 hodinový pracovní týden
- Benefitní systém Cafeterie a další benefity jako: 28 dnů dovolené, 2 Sick Days, 3 dny volna pro novopečené tatínky, 2 dny volna na účast na charitativních a dobrovolnických aktivitách, a mnoho dalšího