Poštová, Koukolíček, Plzeňský Prazdroj. Mluvčí roku 2020 zná své vítěze
Nejlepší mluvčí veřejného sektoru, soukromého sektoru a PR tým roku. PR Klub představil výsledky letošního ročníku oborového ocenění. Kvůli koronavirovým opatřením byl slavnostní galavečer nahrazen předáváním cen v ateliéru.
Podívejte se na VIDEO.
„Role profesionálů v oblasti komunikace a vnějších vztahů je dnes nezastupitelná. Profesní cena Mluvčí roku oceňuje ty nejlepší mluvčí, manažery PR či ředitele komunikace a PR týmy, které jsou tím nejlepším příkladem, jak budovat reputaci organizací, pro které pracují,” řekl úvodem k letošním výsledkům Pavel Vlček, předseda Výkonného výboru PR Klubu.
V kategorii Nejlepší mluvčí veřejného sektoru letos zvítězila Jana Poštová ze Zdravotnické záchranné služby hl. m. Prahy. „Je to pro mě obrovská čest a beru to jako závazek ještě více se zlepšovat v tom, co dělám,” uvedla v reakci na ocenění. Na druhém místě skončil Ladislav Šticha z Bezpečnostní informační služby. Třetí příčku obsadil Jan Papež, místopředseda a mluvčí Asociace cestovních kanceláří ČR.
![](/res/crc-3426802730/pages/images/noresize/24472-fr-verejny-sektor.jpg)
Vítězem kategorie Nejlepší mluvčí soukromého sektoru se stal Václav Koukolíček, manažer externí komunikace Tesco Stores ČR. „Budeme doufat, že se nám příští rok podaří docílit toho, že se budeme moct s našimi novináři setkávat osobně bez omezení, nošení roušek a kdekoliv a kdykoliv budeme chtít,” uvedl Koukolíček. Na druhém místě skončil Ladislav Kříž, manažer útvaru komunikace ČEZ, a na třetím Patricie Šedivá, manažerka externí komunikace a vnějších vztahů Coca-Cola HBC, která téměř polovinu uplynulého roku strávila ještě ve společnosti Alza.
![](/res/crc-4069068226/pages/images/noresize/24472-4y-soukromy-sektor.jpg)
Kategorii PR tým roku letos ovládl tým korporátní komunikace Plzeňského Prazdroje. Ocenění za 2. místo převzali zástupci mediálního útvaru ČEZ a na 3. místě se umístil tým externí komunikace České spořitelny. „Naši hlavní výzvu pro příští rok jsme si tentokrát nestanovili my, ale stanovil nám ji sám koronavirus, a my se s ní musíme poprat stejně, jako se s ní pereme letos,” uvedli zástupci Plzeňského Prazdroje (Magdalena Karlová, překladatelka, Kateřina Zejda Králová, specialistka interní komunikace, a tiskový mluvčí a specialista externí komunikace Zdeněk Kovář), kteří jménem celého týmu převzali vítěznou trofej.
![](/res/crc-2899729075/pages/images/noresize/24472-ie-zleva-magdalena-karlova-zdenek-kovar-katerina-zejda-kralova-vyslanci-pr-tymu-plzensky-prazdroj-1.-misto-v-kategorii-pr-tym-roku-1-.jpg)
![](/res/crc-4036803718/pages/images/noresize/24472-qx-zleva-petr-suler-sona-holingerova-ladislav-kriz-roman-gazdik-vyslanci-pr-tymu-cez-2.-misto-v-kategorii-pr-tym-roku.jpg)
![](/res/crc-1059902398/pages/images/noresize/24472-s5-zleva-lukas-kropik-filip-hruby-lucie-milaberska-vyslanci-pr-tymu-ceska-sporitelna-3.-misto-v-kategorii-pr-tym-roku.jpg)
„Profesionální mluvčí se projeví zejména v době krize a jako takový má pak cenu zlata. V rámci ocenění jsme proto hodnotili i přístup mluvčích k současné koronavirové krizi. Za celou naší odbornou porotu bych chtěl poděkovat všem novinářům, kteří se na nominacích i hodnocení podíleli,” uvedl Martin Opatrný, předseda sekce mluvčích PR Klubu.
Letošní vítězové vzešli z celkem 102 nominací. V porotě zasedli odborníci na komunikaci a PR, loňští vítězové ocenění Mluvčí roku a zkušení šéfredaktoři a editoři.
Partnery letošního ročníku ocenění jsou Monitora Media, Ipsos a Víno Hruška.
Kontakt pro média
![](/res/crc-1798658058/places/images/267x267/n5-pavel-vlcek.png)