Přihlašování do Zlatého středníku končí již tento pátek, šanci letos mají nově i komunikační kampaně

Až do 14. února 2020 je ještě stále možné zasílat přihlášky do odborné soutěže Zlatý středník. Kromě tradičních kategorií soutěž nově nabízí příležitost také projektům zaměřeným na kompletní firemní PR komunikaci včetně moderních komunikačních kanálů a nástrojů. Hlásit se mohou letos navíc také slovenské projekty. Přihlášené práce zhodnotí téměř 100 porotců z řad předních profesionálů z PR, marketingu a komunikace u nás i na Slovensku.

Pro přihlášení úspěšné PR kampaně nebo projektu je tak možné využít několik posledních dní. „Kromě toho, že účastníci získají kvalitní zpětnou vazbu na své kampaně a dílčí nástroje komunikace, se během soutěže seznámí také s mnoha úspěšnými konkurenčními projekty, a nasbírají tak inspiraci pro svoji další práci. Účast ve Zlatém středníku je pro přihlašovatele ideálním způsobem, jak na trhu ukázat svou práci a profesionalitu,“ uvedla Michaela Pišiová, výkonná ředitelka oborové organizace PR Klub, která soutěž pořádá už 18 let. Slavnostní galavečer s vyhlášením je pak příležitostí setkat se s mnoha profesionály z oboru, kteří spolu sdílí inspiraci i motivaci dále se rozvíjet.

Soutěž letos otevřela nové kategorie, šanci zvítězit tak dostanou i komunikační kampaně a projekty, které budují hodnotu a pověst značky. Patří sem například kategorie Inovativní využití sociálních sítí, Nejlepší zapojení influencera či celebrity, Nejlepší interní komunikace a employee engagement, Nejlepší krizová komunikace a komunikace změny, Launch, relaunch, rebranding nebo Nejlepší struktura, obsah a storyteling. Všechny projekty se mohou přihlásit k posouzení také do kategorií podle oborového sektoru, který nabídne srovnání komunikace značek například v oblasti finančních služeb, zdraví, IT nebo FMCG. Další úplnou novinkou letošního roku je otevření soutěže také odborníkům ze Slovenska.

Práce zhodnotí opravdové kapacity v komunikačních oborech, letos mezi ně patří například Tomáš Kotera, Head of Corporate Communication ve Škoda Auto, výkonná ředitelka Ogilvy – PR Dita Stejskalová, Lenka Čábelová – Communications Manager CEE v Microsoftu, konzultantka a lektorka sociálních médií Eliška Vyhnánková, hudební manažer a producent Janis Sidovský, Vedoucí oddělení analýz, komunikace a vztahů v LMC Tomáš Ervín Dombrovský, Vladimír Bystrov, Partner z Bison & Rose, Martin Hošek z Love Brand Lab & Maappi a mnoho dalších významných osobností.

„Kromě kategorií, do kterých je možné se přihlásit, se Češi i Slováci budou moci utkat také o prestižní ocenění Grand Prix, do kterých posuzované práce nominuje odborná porota. Získat v nich lze titul Osobnost PR, Talent a Nejlepší PR agentura,“ doplňuje Pavel Vlček, předseda Výkonného výboru PR Klubu. Slavnostní vyhlášení se letos uskuteční 23. dubna v Praze.

Přihlásit se je možné do 14. února 2020 na www.zlatystrednik.cz/prihlaska. Přihlášky mohou podávat firmy, agentury, neziskové organizace i vládní instituce.

Kontakt pro média

Pavel Vlček,
předseda Výkonného výboru